Saturday, April 08, 2006

ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ..


Και το κιτσερελα παρτυ αρχιζει! Στην αρχή ξεκίνησε σαν αστείο αλλά στην πορεία συγκεντρώσαμε με φίλους, που τους έγινε μανία, μια μαύρη λίστα 200 στίχων οι οποίοι μας κάνουν ν’ απορούμε για το IQ των στιχουργών και των τραγουδιστών που τα ξεστομίζουν! Εδώ υπάρχει απλά μια επιλογή....
LO-LI AND FRIENDS

«Είσαι τρελός που πας εμένανε με άλλην να συγκρίνεις/ Είσαι τρελός γυαλιά σπασμένα σου το λέω καταπίνεις»

«Τηλεφωνώ στον εαυτό μου απ’το σταθερό στο κινητό μου»

«Χθες το βράδυ στο μπαρ «Το Ναυάγιο»
βρέθηκα να τα πίνω μ’ έναν άγιο»
«Τώρα έχω καταλάβει τι καπνό κι εσύ τραβάς,
δυο καρπούζια σ ένα χέρι θέλεις να κρατάς»


«Να μπερδευτώ με τους εργάτες να πω τον πόνο μου στις γάτες»

«ΡΕ ΠΑΠΑΔΙΑ ΡΕ ΠΑΠΑΔΙΑ ΜΗ ΜΑΣΤΟΥΡΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑ»

«ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ /ΕΚΕΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΠΕΣΑ ΘΥΜΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ»

«ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΜΠΟΡΟ»

«ΕΡΙΞΑ ΛΑΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ/ ΚΑΙ ΑΝ Μ’ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΕΑ ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΕΛ ΠΑΣΟ..»

«Μείνε μαζί μου έγκυος είμαι πολύ φερέγγυος»

«ΜΕ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΡΑΦΤΙΝΓΚ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ / ΕΣΠΑΣΑ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΛΕΥΡΑ»

«Είμαι ένας κόκκος στην έρημο της Αιγύπτου/είμαι ένα κύμα στον Ινδικό ωκεανό/ Είμαι ένα φύλλο στο δάσος του Σέιχ Σου/ Είμαι το πάθος κι η φωνή του Βασικού ενστίκτου/ Για τελευταία φορά αγκάλιασε με, φίλησε με να γίνουμε βεγγαλικά/σπασμένο φως μες στο σκοτάδι εκατομμύρια μάτια σαν καθρεφτάκια ηλεκτρικά»

«Η αγάπη μας είναι λίγο πιο μικρή απ’ το σύμπαν γιατί
πρέπει να χωράει κάπου..»

«ΑΝ ΠΑΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ»

«ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ‘ΧΑ ΔΥΟ ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΒΙΔΕΣ»

«Αφού φεύγεις για δυο μέρες γιατί παίρνεις μια βαλίτσα;»

«ο σκύλος μου είναι γκέι και για μένα όλο κλαίει»

«Αν είσαι γκέι αν είσαι by μου είναι αδιάφορο..»

«το νινι το νινι το νινι σερνει καραβι..»

«Εγώ δεν πάω Μέγαρο θα μείνω με τον παίδαρο»

«Κι ύστερα ξύπνησε στο βλέμμα σου η νύχτα/Κι ο άνεμος κοιμήθηκε στα μάτια σου για πάντα/ Κι ύστερα φόρεσες στα Σάββατα μια κυριακάτικη ανία/όταν ο έρωτας πέφτει σε κώμα στην αγάπη βάζεις τελεία»

«Θέλω να με έχεις και γκόμενο και γιο/σύμπλεγμα Οιδιπόδειο»

«ΕΑ ΕΑ ΕΑ Ε Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΕ»

«Το φεγγάρι είναι σαν το νύχι άλλο να

στο λέω κι άλλο να σου τύχει»

«ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ ΕΔΩ; ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ»


«Να ‘μουν λίγο μπλε στον ουρανό σου/μια σταγόνα στον ωκεανό σου/ Να ‘μουν λίγο μπλε στον ουρανό σου/ Να ‘μουν το μικρό χρυσόψαρο σου»


«Θέλω κάποιον καρδιολόγο να μου αλλάξει την καρδιά/ μεταμόσχευση να κάνει και μιαν άλλη να μου βάλει»

«Το πε, το πε ο παπαγάλος ότι σ αγκαλιάζει άλλος»


«Με τη φούστα σου τη μίνι καίγομαι σαν το καμίνι»

«ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΟ ΤΖΙΝ Μ’ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΑΜΗΝ»

«Πάρε τηλέφωνο τον κερατά καλύτερα τώρα παρά μετά»


«Βάλε το μαύρο σου το στρινγκ
για να γουστάρω όπως πριν»

«ΚΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΟΜΑΙ,ΜΟΝΑΧΗ ΑΓΓΙΖΟΜΑΙ/

ΜΕΝΩ ΓΥΜΝΗ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΑΒΑΝΤΑ ΚΙ ΕΡΕΘΙΖΟΜΑΙ..»

«ΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕΞ (x2) Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΡΑΥΣΤΟΣ ΣΑ ΓΥΑΛΙΝΟ ΠΙΡΕΞ»

«Κι όταν εργάζεσαι ούτε φαντάζεσαι τι κάνω μόνη μου μες στο σαλόνι μου..»

«θέλεις να σου μάθω τένις; να σου μάθω

πώς να πιάνεις τα μπαλάκια..»

«Κι όλο μπλα- μπλα , μπλα- μπλα, μπλα στο κινητό/Αχ δε γίνεται σου λέω έρχομαι σ ένα λεπτό/ Κι όλο μπλα- μπλα , μπλα- μπλα, μπλα στο κινητό, με μια φίλη της μιλάει για ένα γκόμενο παλιό..»


«Άλλο δε μπορώ να συγχωρέσω της ζωής σου τ’ ανορθόγραφα/θα σε καταπιώ σαν ένα εσπρέσσο αν δε κάτσεις όμορφα..beautiful»


«Τρύπησα το δάχτυλο μου με μια τόση δα καρφίτσα κι έβαψα τα όνειρο μου χρώμα κόκκινο/Αίμα δάκρυα κι ιδρώτας χτύπημα μιας πόρτας..»

«Στα βράχια της Αλόννησου βρήκα το παντελόνι σου/ Στην όμορφη Καστέλα σορτσάκι και φανέλα/ Κι ένα μπλουζάκι πόλο σε ουζερί στο Βόλο / Και μου ‘ρχεται ζαλάδα να βλέπω πως γυρίζεις γυμνός μες στην Ελλάδα..»

1 comment:

javapapo said...

and many many more...σε διάσπαρτα email εδώ και χρόνια!

Lo-Li-Lo-Li περιμένουμε 'δικά' σου ποστ και μάλιστα πιο συχνά.!